نویسنده : غزاله
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
|
کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده
مولفین کتاب:
جی. پل پیتر-جری سی. اولسون
تلخیص و ترجمه کتاب:
دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی
معرفی کتاب:
تاثیرات رفتار مصرف کننده بر استراتژی های بازاریابی گامی فراتر از یک علم است و نوعی هنر به شمار میآید. بازاریابان در تلاش برای تاثیرگذاری بر شیوه، موقعیتها و چگونگی بروز رخداد خرید و مصرف یک کالا یا خدمت همه ساله میلیاردها ریال هزینه صرف میکنند. بهره مندی از دانش رفتار مصرف کننده منجر به کاهش هزینه ها شده و دوره بازده سرمایه نیز کوتاهتر میشود.این کتاب تلخیص و ترجمهای از کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده جی. پل پیتر و جری سی. اولسون است. جذابیت این کتاب، دو زبانه بودن آن و آوردن قسمتهای بسیار مهم این کتاب ثقیل و حجیم در کتابی با ابعاد کوچک به صورت موجز میباشد که خواننده در مدت زمانی کوتاه میتواند به دنیایی از مطالب جذاب و خواندنی در حوزهی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی دست یابد. این کتاب شامل 5 بخش و ۱۹ فصل است و در تلخیص و ترجمه آن دقت شده است تا محتوا و ارزش کلام از بین نرود یا کمرنگ نشود و نکات ارزشمند کتاب اصلی حفظ گردد.
نظرات شما عزیزان:
:: برچسبها: کتاب, معرفی کتاب, استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده, بازاریابی, رفتار مصرف کننده,